جبهه اصلاحات طی نامه ای به اژه ای رئیس قوه قضائیه خواهان رعایت قانون و حقوق شهروندی مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی شد که بیش از یک ماه است در زندان انفرادی نکهداری می شود و در اعتراض اقدام به روزه گرفتن کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
باشگاه استقلال با ارائه نامه رسمی به علیرضا رضایی از این بازیکن خواسته که در تمرینات تیم شرکت نکند.
بوئینگ سی‌اچ-۴۷ شینوک یک هلیکوپتر ترابری نیمه سنگین دو ملخ ساخت شرکت بوئینگ آمریکاست که برای اولین بار در سال 1962 به پرواز در آمد اما آنقدر در جبهه های جنگ مختلف موفق عمل کرد که هنوز ستون فقرات اصلی ترابری هوایی بسیاری از ارتش های جهان به آن وابسته است.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تهیه بیمه نامه شخص ثالث به جای بیمه نامه مسئولیت برای ناوگان ریلی تأکید کرد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص ماجراهای هوادار متمول این باشگاه توضیح داد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی با استفاده از پیش‌ثبت‌نام می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نکنند تا هزینه ردصلاحیت از دوششان برداشته شود.
سخنگوی جبهه اصلاحات و دبیرکل جبهه ایثارگران تاکید کرد: مادامی که به مردم برنگردیم، حقوق مردم را محترم نشماریم و مردم را برای تعیین سرنوشت خودشان مشارکت ندهیم، چیزی به نام جمهوری وجود ندارد و در انتخاباتی که حق انتخاب شدن را از افراد سلب کند، حق انتخاب کردن معنا ندارد.
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
اگر بازگشت نتانیاهو به قدرت تنش‌ها را در جبهه فلسطین افزایش دهد، اما همزمان ممکن است به فوریت بیشتر در موضوع هسته‌ای ایران منتهی شود. نتانیاهو جدال بر سر پرونده تهدید هسته‌ای ایران را به نام خود سند زده است و اکنون به نظر می‌رسد که او دقیقا با بازگشت به قدرت در حال ادامه انجام ماموریتش باشد.
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.
افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان توسط شورای پول و اعتبار تایید شد.
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.
جبهه پایداری که طیفی از چهره‌های جوان و مجموعه‌ای از شمایل‌های نامجوی طیف اصولگرایی بودند، ابتدا با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی اصولگرایان سنتی و حتی نو اصولگرایان، آرام آرام خود را در قامت مدعی جدی تاج و تخت اصولگرایی معرفی کردند و نهایتا با عبور از قالیباف، وارث اصلی محافظه‌کاران دهه ۷۰ و اصولگرایان دهه ۸۰ و ۹۰ شدند. جماعتی که در خفا و آشکار در برابر قالیباف ایستادند، موضع‌گیری کردند و سکه توفیق را به نام خود زدند.
مبارک باد بر ملت عظیم الشأن ایران این چنین فرزندان سلحشور و جان بر کفى که نام آنان و کشورشان را جاویدان کردند و مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانى که در دو جبهه جنگ با دشمن باطنى و دشمنان ظاهرى پیروزمندانه و سرافراز امتحان خویش را دادند و براى اسلام سرافرازى آفریدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ